Midsommmar

Synd att inte så många gillade den där klänningen från warehouse. Jag tyckte det var en härlig sommarstil över den men jag gillade den mest för att den hade lite samma stil som en supersnygg klänning jag såg en gång. Den är ioförsej fortfarande möjlig att de tror jag faktiskt. Titta på kanalen Star och ibland mellan programmen tror jag att de har en liten "reklam" för kanalen. Så typ visar dem lite saker från olika märken och så. Där bland dem finns det en från D&G som jag bara är kär i. Men det är inte säkert att den finns kvar där. Vet ej.

Iallafall. Midsommar. Lite bilder (från min nya kamera) från spisängen där vi var:

Bild på min kusin som hoppar studsmatta

Jaa det var ju midsommar

Först satt vi ute...

...men sen började det regna så vi gick in.

Midsommarstång :D

Godaste jordgubbstårtan genom tiderna!

Kortfattat: En trevlig midsommar. Jag ska inte säga att det hände lika mkt som 2007 men det var väl roligt. :D


Måste fota en sak sen. En superbra ide jag kom på. Hihi.





Sak nog kolla på film ikväll. Går se om det går nåt på TV.  :D Lägger upp lite bilder från fotbollsdagarna för ca en vecka sen eller mer :D Puss Kanin!

Kommentarer
Postat av: Isabella

nice ass! eller inte.. pervo (bilden högst upp)

2008-07-18 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0