Kamera!

Juste! Jag skulle säga att jag ska få en kamera! Bestämt! Whoo! Såhär ser den ut och är typ perfekt. Jag kan väl lägga upp en bild men den är så perfekt (10 mpx, x5 zoom, smilefunktion och asbra grejjer!) så den får inte ta slut:P Fast om jag inte säger vad den heter så blir den lite svårare att hitta hahaha inte för att jag tror att alla kastar sig över den man jaja:



Snart midsommar! Hihi ska bli roligt! Har ni läst om min förra midsommar? haha det måste ni! Då hände det mycket!  Läs här! Puss

Kommentarer
Postat av: Katarina

Kika in på www.prisjakt.nu och se vart du hittar den till bäst pris! :D

2008-06-16 @ 12:27:54
Postat av: Katja

Kommer du att ha den snart? Kan du inte visa lite fler bilder?

2008-06-16 @ 19:07:00
Postat av: Emelie

hahaha bra att du lägger ut en bild där namnet står då din dummer

2008-06-18 @ 13:32:16
URL: http://enemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0