Sten

Ja jossans fransman kommer på torsdag! Asså det är en tjej men det är väl fortfarande en fransman? Fransyska? jaja det spelar ingen roll hon kommer iallafall och vi ska typ snacka Engelska med henne. Läskigt jue. Jossan var ju hos henne förut och då snacka dom franska. Men alla i vår familj kan ju typ bra franska så haha. Men det värsta är ju att hon ska ha mitt rum. Sheet vad jag är snäll. Fast det är ju typ för att jossan fick hennes syrras rum. Haha men det är bra för mej, jag har nämligen typ rensat mitt rum. Jag som hatar att slänga saker har en ganska bra taktik. Jag tar en kartong eller skokartong. Tar upp alla små oanvändbara saker och tänker: Klarar jag mej utan den här? Det är ju klart. Så fyller jag lådan och ställer undan den på nåt dammigt ställe. Där kommer jag glömma den och så försvinner den typ efter ett tag. hihi. Men gör den inte det kan man alltid kolla i den efter ett år och ba: Åhhhh kolla den här!! Den har jag letet efter!! Fast då packar man ju upp det igen och det är ju inte så bra. Haha ja men det funkar ju för mej.
Men ja nu ska jag alltså bo i källaren en vecka och det är ju asnice! Hemmabio och data! Jag tror jag kommer stanna här efter hon åkt. :P

Åhh jag älskar detta väder! Det är ju underbart! och så blir det ju varmt typ imorn! Då ska jag nog ha min röda klänning. hihi. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0