Söndag

Usch usch usch för detta väder! Det är på gränsen att jag flyttar till Hawaii! JA men dt är väl bara att stå ut men jag tröstade mig med lite shopping! Lite klänningar och så. Men idag var vi på "Cino4" En fyraD film om flyg. hihi lite skojigt sådär, och lästigt haha, säger fegisen


image86
Här är min alldeles hemgjorda klänning, haha jaa som ni ser från tyget från kökskuddarna! heh men Jag gillar dt. Då baksidar finns två röda snören att knyra med Finfint.

image87image88image89
Detta är de tre klänningarna jag köpte. Alla fynd på Ginatricot. Första fanns i marinblå och rött. Tyckte den var fin. 150:- bara. Den andra tänkte jag ha på skolavslutningen med dem passande skorna. Klänningen Tycker jag verkligen verkligen om den är så söt. :) Den sista är egentligen en Tröja med långa ärmar men den köpte jag i XL som blev som en klänning. Kan man ha ett skärp, Eller sjal till. Funkar till det mesta. Färgen är också så härlig.

image94
Slängde in ett par strumpbyxor också. Alltid bra att ha.

Ja ikväll ska jag nog se på nån film eller så. Men kanske Parlamentet. Hoppas björn är med. haha. Eller Henrik Hjelt eller Johan Glans eller nån kul. Kanin


Kommentarer
Postat av: Emelie

haha berätta inte :P
snygga klänningar!

2008-05-19 @ 20:49:27
URL: http://Enemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0