Ridning

Ännu en skön natt i min egna dubbelsäng i källaren haha, kan ta en bild sen. :D Men ja idag ska jag till sigge och sola och bada, men jag glömde torka min bikini..


Tjoho igår så red vi ut och hoppade igen! Jag hade samma häst, Chili, och den här gången gick det mycket bättre! :D Det är såå sjukt kul att hoppa ute, och så var ponnysarna där så det var en massa folk i gläntan. Haha. Men det var så ootroligt roligt åhh jag vill bara rida hela tiden! haha Men ja efter ridningen badade vi en stund med badglada(galna) kasper och det var typ 20 grader i vattnet. Så simmade vi ut till flytbryggan och det var helt sjukt! Där låg ett måsfådelbo med tre små ägg i! Och det coolaste var ju att ett var lite öppet och där var en liten näbb som rörde sig! Åhh vad sött det var men vi simmade därifrån för vi ville inte bli attackerade av måsar! heh, ja det var iallafall hästigt  att ha sett!


Kommentarer
Postat av: Katja

Vad härligt att bada! Vilken ridgrupp går du i?

2008-05-31 @ 10:33:59
Postat av: Isabelle

Jag går på Velamsund kl 17.10 på fredagar, jag vet inte riktigt vilken grad, men jag har ridit i ca 5 år :D

2008-05-31 @ 17:26:25
URL: http://jackpot.blogg.se
Postat av: Katja

5 år är väldigt mycket! Du måste vara väldigt bra! Jag gillar verkligen dina bilder kan du inte lägga upp lite fler bilder?

2008-06-01 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0