Musli

Jaa jag kom på, halv elva på kvällen att jag "glömt" att skriva ett inlägg. Det är ioförsej väldigt konstigt för att jag har gått och tänkt på den hela tiden. Haha. Jaa jag har ju fixat en massa ock hållit på med layouten och bakgrunder. Jag måste tyvärr erkänna att jag fick lite hjälp av min syrra(lemonlime.blogg.se) som typ är grym på Photoshop och html och så. Det är ju såklart inte klart men nu har jag självaste grunden till headern. Som kommer bli lila. hihi. Jossan klagade lite på att jag skrev för slarvigt. Med tex dt(det) md(med) och sånna saker. Stör det? Jag har ju varit väldigt ordentlig idag. haha.

Men har ni nåt tips om att offentliggöra min blogg lite mer? Jag vet inte riktigt hur det går till. Just nu är det typ Emelie, Daisy och jossan som läser den. Och så har ju sigge blivit lite aktiv (makeupp.blogg.se). Och jag hoppas du skriver ditt första inlägg nån gång! haha. Men utseendet är ju viktigt. Det gör ju nästan bloggen.



Jag sitter då här och äter musli med mjölk i ett glas. Gott. Men ska snart gå och lägga mig. Hoppas jag inte fått fyrkantiga ögon nu! Det får vi se imorn! Kanin!

image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0