Lördeg

Att vakna, se rakt ut på den knallblåa himlen och veta att det är lördag är typ bättre än allt. Haha n'e men iallafall det mesta.

Jag red igår förresten, jag red Chili! hihi det var väldigt länge sen. Och det underbaraste var ju att vi red ut och hoppade. Det är det bästa man kan göra med hästar, hoppa i terrängen. Ja iallafall så red jag ju Chili som är en ponny som är väldigt duktig på att hoppa. Vi red ner till fösa och började med att hoppa stocken. Efter att ha kommit några ggr fick vi komma på oxern också. Chili går ganska snabbt mot hindret och så och då blir jag lite ba neej det går för snabbt och så drar jag när jag egentlign ska låta henne gå, och då blir det så att man kommer snabbt emot det men när jag släpper vid hindret så typ stannar hon och sen flyger upp i luften, vilket gör att man hamnar på halsen och typ trillar ur. Men det, gör inte jag, jag kravlar mej oftast tillbaka till sadeln igen. Men det gör ganska ont, när man hamnar mellan benen. Haha men man klarar sig. Så det hela var ju mitt fel men eftersom jag vet att Chili är så duktig på att hoppa önskade jag henne igen så ska jag förbättra lite från i fredags.

Nästa vecka kommer min syrras sten ju! (fransman) Alltså utbytesstudent från frankrike. Det är en tjej som heter , hmm vad hette hon nu igen, det var något typ hmm vad var det? Jag kommer inte på ! åhh jag blir galen vad hette hon? Jossan kan di kommentera? eller enemi?

Jaa som sagt en underbar dag, jag ska nog ha klänningen som sigge sydde som blev förliten för henne och kanske lägger upp en bild senare. Så ska jag nog ringa sigge också, bara det inte är för tidigt. Kanin puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

vissst äre chili bara helt underbar? :D:D:D:D:D:D:D jag red henne i trosdas, gick så jävla bra! underbar galopp! :D

hon heter pamela

2008-05-24 @ 11:30:29
URL: http://Enemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0