Lite bilder när jag syr

Jaa jag lägger upp lite bilder på när jag sydde:

image107
Tyget och måttband

image106
Jag använde en gammal Teeshirt som grund att ha under det genomskinliga tyget

image108
image109
Jag nålade för att sedan sy rakt över så att det blir skrynkel

image110
Framsidan med nålning, ska precis sys

image111
Baksida, jag nålar till halva för att sedan sätta en dragkedja i mitten bak

image112
Det var sjukt svårt att sy där, det var på kanterna ung under armarna men det funkade tillslut.


Allt sytt utan mall, bara ren improvisation!


Resultat!
image113
Den syns inte så jättebra där men jaja






Jag ska nog kolla på Eurovision Songcontest sen. Alla suger typ och det droppar fett om tvn men det är ju kul att se Perelli. Fast man hört den redan. Haha. Det enda den tävlinge går ut på är att alla röstar på sina grannländer och alla har sämst låtar förutom Typ vi hahaha så tänker säkert alla! men norge var också bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0