hn

image77

image78

image79

Haha. Paint .

Va på Groonan i Söndags.. Mycket folk. heh och långa köer. Men det får man räkna med,
Vi åkte lite saker tex: (max 5 hjärtan)

Jet line (3 ggr) image5image5image5image5image5
Spökhusetimage5image5image5image5image5
Lyktan(ny)image5image5image5image5
Lilla frittfallimage5image5
Kärlekstunnelnimage5
Vilda musen image5image5image5image5image5
Slänggunganimage5image5image5
Lustiga husetimage5image5
Vikingagunganimage5

Jaa vi åkte tyvärr inte så mkt mer, men nästa gng ska jag åka Extreme, Katapulten och kanske Frittfall och då åker vi med båten med familjen och så ska jag ta med Sigge hihi. Igår åkte jag med Mirre, lollo, millan. Occ det var av mirre jag fick gröna kortet! (fri entre och 10% på åkband) Tack Mirre!

Och så gick vi spökhuset! Usch det var en gubbe som var jättelik Sweeny Todd och han kom med ett strypgrepp emot mig! Jag bah AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH! och sprang vidare hahah alla typ krampade fast i varann och skrek haha det var asläskigt! och så var det nån gumma som typ jagade oss haha det var Sjuuuuukt läskigt haha . men det var verkligen värt det!

Sen när jag kom hem var jag aaaaptrött för vi hade lagt oss typ 3 dan innan! haha jaja puss nu ska jag gå och se på "Det var en gång" vad det nu är ahah puss image5

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahhaa, trevlig grönan tripp..
men asssså lilla frittfall är ju fan bäst! 5 HJÄRTAN lätt. sen kommer spökhuset. jag ryser xD

2008-05-13 @ 21:59:08
URL: http://Enemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0