Helojsan

Hej där igenn! Igår kollade jag på Indiana Jones III . Den är ju lite skojig. Asså typ spännande och såe. Hmm jag vet inte riktigt vilken som var bäst, Eller ju dt var nog 3an ,av de dem jag har sett och det är ju bara 2an och 3an. heh

Och så red jag igår. <3 Jag hade blivit uppskriven på Kakao som jag nog skulle velat rida men Jackpot är ju mkt underbarare så jag var bara tvungen att byta med Hedda som också ville byta så det blev den 10e ggn jag red honom haha, Jag har ramlat av han 2 ggr när vi hoppade ute och en när vi skulle hoppa inne också. Haha han har typ en hjärncell men är så sööööt verkligen så underbar det går inte att beskriva honom<3<3 och så biter han på allt han får tag i en gång tog han upp knuten men det hann jag se innan han smet hah <3<3 underbaraste hästen

Hmm jaa som ni ser så har jag mixtrat lite med layouten och så och vet inte riktigt hur dt ska bli. Bakrunden tycker jag faktiskt är helt okej fast den ser ut som typ en matta eller nåt men jag försöker föreställa mig jeans så gott dt går hehe. Men jag kanske byter till den gamla eller nåt ljusare. Och så håller jag på att lära mig photoshop Nue så det kommer någ snart tryckas in en något stilfullare Heater.

Haha nu kom jag att tänka på Top model, som avgjordes förra veckan, Vann rätt människa? Jag tyckte nog Chantal eller Jenah men Seliesha (hmm hur stavas dt) var väl okej fast jag hatade hennes frisyr. Hon skulle kunnna klippa typ rak page eller nått jaja

image85
Jag älskar tröjan, Jag älskar att hitta saker som man bara liksom tycker om. Jag hittade nämligen Tröjan i Öregrund, Landställe. (Har skrivit om dt lite i ett annat inlägg tror jag) Det står "Smaka på gävle" På den och det är för att pappa hade den när han var ung ! hah Och han bodde i gävle. Typ. Hihi Ja

Puss Kanin!

Kommentarer
Postat av: Emelie

chantal var bäst!

2008-05-17 @ 11:05:57
URL: http://Enemi.blogg.se
Postat av: Jossan

det stavas header! det tog typ 2 min att komma på vad du menade... :P

2008-05-17 @ 11:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0