Desperat

Hej! <3 Haha jag lyssnar på reklammusik.se! Den sidan är ju asbra! Man kan hitta alla bra låtar från de senaste reklamerna på TV. Det är ju mest bra låtar med :) jag älskar rexonareklamen. hihi och h&ms Men den allra allra bästa är ju ändå zoegas. Den är föööör underbar! Låten :Lin Segolson - Real strings finns inte som hel låt utan är gjordes för reklamen. tyvärr. Men lyssna på den här!

Juste jag skulle vilja veta vad folk tycker som gör en blogg rolig? Väd är det man gillar att läsa? Typ vad är roligt? att man har bilder? tipsar om saker? mode? snääääääääällla skriv en kommentar!


Och så pågår det ju mycket med Desperate housewives nu! Det är typ säsongsfinal eller så. Och sista är 1,5 h typ! Asså det är såå spännande! Jag äääälskar desperate housewives, och så gillar jag Ugly Betty, Simpsons, vänner och Gossip girl också. hihi kollar ni?

Puss nu och kanin!


Kommentarer
Postat av: Jossan

mer bilder, mindre text! och mer dagens typ.

2008-05-20 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0