Desperat på riktigt

Desperate Housewives

Asså herregud . Jag sitter och storgråter . Asså BAJSAAAAAA hajhdsagsdahfgadftuykdbstfgbuyskdfubsdfynsdttbnydfsaytfsdftnybftsnbtftfsadtsfsddfsa ffaaaaaaaaan allt blev bra och så bah bajsa på susan! bajsbajsbajs på henne . Haha, det var det mest spännande avsnittet i dsph historien och jag typ grät asmkt haha nääe men jag är lite konstig ibland.
Allt var underbart typ men sen på bah: 5 år senare(?) man ba nneeeeejjj! herregud asså. Detta är sjuuukt! haha usch buhuuu... snyft

Kommentarer
Postat av: Mirre

Va, faan. Fattar inget men ändå, jag måste se den imorn. Va?? Susan. åå, sluta!

2008-05-20 @ 18:52:01
Postat av: Anonym

Du tycker att det händer mycket på min blogg men det står i alla fall inte konstiga saker på den!!

2008-05-21 @ 18:12:27
URL: http://makeupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0