Bara H&M Idag dåe

JA jag har varit hemma idag för jag fick typ migrän imorse , fast jag får bara jätteont i huvet så jag tog en alvedon och så sydde jag! Det är så kul att sy! Jag sydde en klänning som blev ganska fin, fast lite konstig men den är inte helt klar för symaskinsnålen gick sönder, men jag har bara lite kvar så sen ska jag lägga upp nåra bilder. Men häre gårdagens outfit och lite bilder , från stationen vid min skola hihi

Kolla in min underbara bästa vääns blogg också, makeupp.blogg.se Men du måste ju göra lite reklam för mig med! Lillapa! Och så måste jag komma på hut man gör denna blogg lite mer offentlig Help!

image102

Jacka Åhlens
Kofta(miriams) Ginatricot
Tee, Solglas, Strumpbyxor och skor H&M

Häre mina andra underbara bästa vänner
image103
Millan(miillaan.blogg.se) kunde inte låta bli att härma alla modebloggares pose, Enligt henne ser det ut som om alla spottar :S hihi

image104
Jag och Mirre <3 (miirii.blogg.se)

image105
Jag fotade lite på bilden, detta är några levande kolbitar från filmen Spirited Away som vi såg på bildlektionen hihi

Kommentarer
Postat av: Millan

Hello min bild ägde...NOOOOOT! asså det stämmer ju men min bild kanske inte var den
bästa hahahahah

2008-05-23 @ 19:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0