As usual

Ja idag var jag och sigge i Sickla och shoppade lite, fast bara lite :P Vi upptäckte för andra gången att vi älskar åhlens! Dem har ju typ bara fina kläder! Underbart. Vi hade lite copy-shop tillsammans, menat att vi köpte typ samma saker. En bikini och en kjol. Vi fotde lite i butiken allt är ju så snyggt! hihi:


image130image131image132image133image134image135image136image137
Åhlens:
Jag hittade ett snyggt linne, en för stor kjol, en dagens outfitbild i ett skyltfönster, och en lagom blå kjol men jag köpte det svarta istället som kommer sen där.

Sen gick vi till HM och skaffade oss en bikini var. Gansk Nice. Bara 79:- för hela (!) .

Sen fikade vi och hade lite roligt med socker, farin och vanligt :)

Haha jag lockade håret lite nu ikväll, fast jag suger på det haha Och så kan man inte göra bak på sig själv heller, men jag skulle ju ingenstans så ja. Men ikväll kommer ju final i Esc jue, hihi FETTfläckar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0