8 dar..

Nu har vi bara en tråkig dag kvar i skolan. Resten är typ Sam's dag, Lazerdome, 2 halvdagar. Det är ju underbart! Sommarlov! Helst sjukt. Och juste snart måste jag gå upp och flytta till källarn men jag hinner uppmana er om att det bara blir varmare och varmare. Och att Brallan+Mjölk=<3 Godast i världen.

image151
image152

Idag hade jag den röda klänningen utan axelband. Om den komms ihåg.

Och juste jag är lite sur! Jag har inte fått en kommentar på år! Är det nån som läser? Skriv nåt så fort du är här! Puss


Kommentarer
Postat av: Jossan

hahaha ingen läser din blogg :P

2008-05-28 @ 19:26:13
Postat av: Millan

Jag läser din blogg varje dag:D:D:D:D hehe

2008-05-29 @ 19:30:20
Postat av: isabelle

Bajsa på jossan, Tack puss millan

2008-05-29 @ 22:22:58
URL: http://jackpot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0