Bilder

Tjoo jag sitter här och bara smälter.. Skulle kunna gråta för att den är så vacker. Titaniclåten. Altså Piano-verisonen. Den är föör underbar. Min kråka ligger här breve mej och kurrar, och han undrar nog vad jag gör. Sitter här och bara åhhh... Alltså helt seriöst jag smälter... Åhhhh.... Kan lyssna på denna låten hela dagen. Hihi.. Jo juste karro är min kråka för att han, varje dång han ser mig så kraxar han. Haha. Nej men han Mjauumar på ett sätt som påminner migh om en kråka. Åhh han är såå söööt. Underbaraste katten.

Orkar inte vända på den


Har sagt i nåt år nu att jag ska lägga in bilder från shoppingrundan haha:

HM,HM,HM,HM,HM väska Wedins



Örhängen - Indiska
Glajjor - H&M Young

Sigge provade kavajer

Medans jag hittade en generad skyltdocka?

Nya väskan fångad i en häftig bild

Hittade tyvärr inte Före och efter-bilderna men jag kan göra nya :D Här e en förhandstitt. :D



Jag kom på en sjukt rolig "ordvits" igår hahahXD Jag brukar typ vända på lite bokstäver här och där som i T.ex Vatten i Halsen = Hatten i Valsen, Ja detbrukar bli en massa roliga saker Och så skulle jag ta en Ducsh sä tänkte jag säga att jag ska "Take a Shower" men så sa jag "Shake a Tower" XD Tystnad. Sen Bah Pffft HAHAHAHHAHAHAHa Hahah vad det var roligt. Så nu varje gång i framtiden kommer jag säga att jag ska skaka ett torn haha

Juste glömde säga att jag kom med på ett ridläger med min kusin. Det är ett dagläger på gräsö utanför vårt landställe. islandshästar. Kulkul Cykelhjul.

Och så kollade jag på film igår. Såklart. haha. Jaa men jag såg Alien VS Preditor 2. Den var verkligen inte bra. Väldigt läbbig och så men det är ju inte bara det man är ute efter. Man vill ju ha en story också. Dom bara kom till jorden. Det hände lite obehagliga saker och dom dödade varann. Mhm. Mer? näe. Dem började tillochmed gå för långt genom att det kom en Alien till en kuvössal och en förlossningssal. Det är ju för mkt. Vi stängde av efter en timme. Se inte den. Men ettan ska tydligen vara bättre. Och Alien. Men denna vad ju bara dålig. :D Så vi såg på The Bourne Ultimatum istället. Den var rätt bra. Jag hade sett dem tidigare; The Bourne Identity och The Bourne Supremacy. Like it. Hihi

Ucsh nu måste jag typ städa här i källarn. Iallafall efter att min kråka legat typ varje ställe i rummet. Haha och hårat ner. Dem tappar ju allt hår nu till sommarn. Visste ni att lejonungar kan spinna? Hihi gulligt. Men jag tog en underbar bild på honom nyss. Kanske kan lägga upp den senare.

Oj vad mycket det blev. Hihi. Nu måste jag äta lunch. Kanin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0