Båttur

image164
"Huggormen" vi såg igår hah fast sen såg jag dem vita fläckarna på huvet så det var en snok haha, men i öregrund såg vi en huggorm, remember? hmm tror jag..

Vi va iallafall ute med båten(motorbåt) idag med jossans och emelies stenar. Vi gick till båten hemifrån som ligger hmm. Vid solsidans skola. heh och så åkte vi. Jossan och slemelie satt fram(mrrrppp) och resten typ bak. Vi åkte till lilla husarn i skärgården. Det var tomt och skönt och lungt där. Det finns en strand där som är jättefin. Men inte längre det var så lågt vatten så den blev äcklig. haha. ja, jag och Mli badade i det 13 c varma vattnet, huuuh vad det var kallt. Men sen åt vi grillad kyckling och korv och sallad och sen åt vi vattenmelon och sen Marbouu<3 haha always! Gud vad vi åt haha men allt var ju bara gott så haha.Mmm sen typ åkte vi. Ingen orkade gå runt ön. Hehe. Men då fick jag sitta fram mohahaha ;D det är ju så underbart! Och så var det varma vindar så ja det var inte mkt att klaga på. Men mirre skulle vart med. Millan sa att jon var hos lollo (lögnare... Haha skojja) så jag ringde inte men nästa gång får du följa med! Och så ska vi till öregrund i helgen :D Då är det sommarlov!!! Och då ska mirre också med haha.

Lägger upp fler bilder på båt medmera senare nu ska jossan ha datorn. Annars blir hon galen. Puss!



Tack för alla kommentarer! Love you!

Kommentarer
Postat av: Haha

för det första har ni bara en dator? och för det andra ser du några fler kommentarer? nej, för det gör inte jag heller!! i don't love you. the opposit!

2008-07-18 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0