Bajsaa

Jag orkar inte blogga mer... Det är ju tråkigt.. Haha. Jag tröttnar sååå snabbt. :P Men ja jag kan börja lägga ut typ bara bilder :P


En närbild från min flipflop från H&M


Juste vi var på lazerforce idag. Det är som lazerdoom men det är på Zkills. Det var aproligt! Testa det! Det är värt det, det låter läskigt men det är asskul asså ock så jääkla jobbigt. Asså man springer runt i ett stort rum. Eller en massa rum och gångar så skjuter man på varann med typ "laserpistol" Om man blir träffad avaktiveras den i 5 sek och så kan man köra vidare. Jag kom först etta av halva klassen(det var 2 lag) Och sen tvåa! :P:P Asroligt


Juste jag ska kanske snart få en kamera :D:D:D:D:D asglad hihi :D <3

Kommentarer
Postat av: puii

kulkul, vilken kamera?

2008-06-03 @ 21:27:31
URL: http://puii.blogg.se/
Postat av: isabelle

Det du!

2008-06-05 @ 11:26:20
URL: http://jackpot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0