4 dar

Imorgon ska vi på laserforce och sen är det halvdag och sen är det avslutning! Whooo

Jag vill sy! haha det säger jag varje dag :P men jag måste komma på nåt att sy också. Vad kan man sy? Jag har sytt två klänningar och en kjol redan. Men det behörver jue inte vara kläder? eller? Kommentera vad jag ska göra! Pleeeease!
N syrén

Cirkus gömde sig lite under solstolen.

:P

Hon kom lite för långt fram. haha


Och så hittade jag ett konstigt erbjudande. Eller ja det ju iförsej bra men det borde ju stå nån liten text typ under. Jaja jag tog kort på den:


Kanske ska testa eller är jag bara lurad nu? :P <3

Kommentarer
Postat av: puii

Sy ett par mörkgröna eller blå shorts :)

2008-06-02 @ 21:46:32
URL: http://puii.blogg.se/
Postat av: emma

neeeeej! gör inte det!

2008-08-19 @ 11:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0