Hej igen.. Eller snarare hejdå...

Jaa.. Jag måste tyvärr sluta skriva i denna blogg, eller byta namn på den. Fast det går nog inte.. Men det är iallafall så att min elaka mamma har börjat läsa denna blogg. Det var det mesta som skrämde mig och när detta har slagit in ska jag leta igenom hela redigeringssidan om man kan byta namn.. Kommentera gärna om du vet.. Annars lägger jag ner den eller skapar en modeblogg, som jag hoppas att min mamma inte tycker är så roligt. Vå ses nog nån gång:P

image30

Kommentarer
Postat av: Daisy by Marc J.

meh issan hahaha, det är bara att inaktivera bloggen ett tag tills d tror att du tatt bort den o sen aktivera den igen.. ;)

2007-11-24 @ 18:50:51
URL: http://puii.blogg.se
Postat av: Nora

Haha stackare, jag skulle dö om mina mamma såg min blogg, :P men jag vet faktiskt inte hur man gör, lycka till och säg till när du kan det ;)

älskarej,

2007-11-28 @ 16:20:46
URL: http://noraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0