Fredag

Hejsan! Idag gick jag faktiskt upp vid tio. Eller halv elva kanske det var. Jaja sen så öppnade jag min vackra nya tvådörrsspegelgarderobgarderob och klädde på mig innan frukosten. Man ska kanske börja förbereda sig att kunna gå upp tidigt till skolan på måndag. Jag har ju höstlov nu.. Fast det är snart slut... Så åt jag frukost och mamma sa att vi skulle gå på en 45min promenix..! NOOOOOOOO Jag hatar långa promenader fastän det är väldigt skönt när man kommer hem, man känne sig så skön=) Ja så gick vi då på den promenaden, mamma tvingade med min syrra också (som har en ny modeblogg: Lemonlime.blogg.se) och så gick vi.. Usch vad kallt det var.. Men man blir ju varm av att gå så.. Jag hittade bara en vante:P men det fick gå, ja vi kom hem 1h och 10 min senare men det var ju nästan uträknat.. Det blir alltid längre. Och nu komjag hem och så ska vi snart åka till Ica Maxi.. Och neej, nu kom mamma hem med min jobbiga brorsa.. hoppas han inte kommer ner hit... NOOO jag hörde mamma säga mitt namn! Och neej nu knackde hon på rören!! Suck nu måste jag upp och städa.. Vi har en garderob på övervåningen och i den finns det rör som går ner i vår källare, och eftersom det ena datorn är nere i källrn där jag sitter kan man knacka på rören med nåt hårt då hörs det jättebra:P Ja då måste jag gå upp snart då.. Jag hinner väl med detta:

Plus och minus:
+ Ska rida idag! Väljer först! Ska bli jätteroligt:p Hoppas jag får någon bra häst:P förra veckan red jag min favorit jackpot som är helt korkad:P han har typ en hjärncell :s haha förr-förra gången jag red honom kastade han av mig två ggr :P han är så tokig:P Och förra veckan skenade han typ 7 ggr:P men det är bara roligt om man sitter kvar:P
-  Lång promenad. städdags...

Beroende:
Mobilen, sms:P

Roligt idag:
Ridningen :D Och min fina blogg:P fixade med den igår:

Oj nu är de galna där uppe! måste rusa! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0