SOMMARLOOV!!



WWWiiiiiiiiee! Imorgon är den dagen jag längtat
efter mest under hela sexan! Skolavslutningen! image5 
Dett är oootrtoligt! Jag ska ha en gul klänning från
Scala med gula örhängen, från ni vill inte veta, och
 min syrras vita klackskor från ingenaning! Wiiiiiie!

Mindre positivt är att jag har kollat på hela
Desperate hosewives-boxen.. Fast det kan ju ha 
varit bra att göra innan sommaren, så att man inte
sitter inne hela dagarnaSmiley Men allt är så sorgligt, 
jag vet inte vem jag tycker mest synd om, och undrar 
hur många som har dött under ett och två boxen, 
hmm, Mary Alice, Deidre, Rex, Mrs Huber, George,
Noha, Foster, Matthew, Carlos mamma. Aa, nio st,
men det finns säkert fler, och det är bara början... 


Desperate housewives                                             Puss/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0