Slappt..

Halva dagen i sängen resten framför datorn. Kort beskrivning av mitt sommarlov Smiley Jag hjar inte särskilt mkt att göra nu när jag har settt klart på desperate housewives och så.. I början iaf =) I helgen ska jag till mitt SOMMARställe. (Hatar att vara där på vintern, vi är det med för att min farmor bor där. Och vad gör man en kall vinterkväll på landstället? Löser Sudoku och sover. INGET annat) Men på sommaren är det det underbaraste stället på jorden. 11 000 kvadrat tomt, men sjötomt, båt och egen liten stuga Minst hundra vinbärsbuskar, och nu håller vi på att bygga om loftet som blir såå mysigt, rymmer minst 8 personer däruppe image5 Längtar tills det blir klart och det behöver ju bara målas lite i taket =) Sen kan man ta med hur många kompisar som helst=) Hela klassen XD Och så kampingen förstås, dit vi går och köper glass lite då och då =) MEN.. Nackdelen är ju datorn.. Ingen dator på en heel helg! Jaa man får ju roa sig med andra saker =)Och ibland är vi där i en vecka och det är ju härligt men jaa.. Nackdelar =/


Haha jag är lite wannabe nora =) lr? XD
Puss /I

image8

Kommentarer
Postat av: NoraSnora

Haha xD

2007-06-14 @ 17:57:28
URL: http://noraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0