Shopping =)

Idag har jag varit med mamma i Sickla =) Kanske inte så kul att gå med nån som säger negativa saker om allt man vill ha men det är hon som har pengar ;) Därför har man fåd med mer :) Jag fick två linnen från ginatricot (okej det var bara för att de kosta 39:- =P) Och så fick jag också tre par trosor från Gina. haha. Och så en tygväska från Gina.Sen Fick jag två par skor och det var typ köp två betala för tre. Nääe jag menade tvärtom =) Ja och jag fick TVÅÅÅÅÅ! ett under när det gäller mamma.. Jag testade två och ba åå jag kan inte bestämma mig! Kan jag få båda (på skämt) Hon ba joo det kan du.. JAg Ba OOOOOOOWWHATTT`??? :D:D:D:D:DD:D ja typ så ja. Jag kan tyvärr inte säga var jag köpte dem.. :P
 Och så några killsandaler till min brorsa som blev den sista.
Så alla dessa saker hade nån förklaring av varför mamma köpte dem till mg. Två linnen som var billiga, Två skor som de var tag 2 betala 3 och så 3 trosor som är typiskt mamma. Och så tygväska som var billig. Jaja det är bra att handla på rea med mamma, då får man nästan allt =) Här är Skorna:

 
1

image20

image21

Nr 1 ser EJ snygg ut på bild men var ganska billig :P Jag hittade båda på Sandaler ..? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0