Orkaaaa..

Ja det är lite trist men ibland orkar man bara inte skriva..
Ja idag har jag allafall inte gjort så mkt, vaknade kl. halv 11 och läste lite, sen gick jag upp och åt frukost och hade inget å göra, sen smsa jag sigge som ringde och så bestämde vi att jag skulle komma över till henne och så skulle vi gå ut med hundarna och sen gå hem till mej. Intressant va? Jag har TRÅKIGT. ´Jaja iaf så gick vi aldrig ut med hundarna utan gjorde ingenting, sen körde vi lte agility med Kasper och Bajdoff som var skoj. Sen Byggde vi en koja! Hahahhaha det var såå länge sen hahahah:P Men när man inte har nåt å göra är allt räddningen Smiley Ja iallafall så blev det jättemysigt under den rosenbusken som var perfekt att bygga koja under, vi hade dragit ut en massa kuddar, täcken, och filtar och en massa tidningar som solo, cosmo och alla möjliga liknande tidningar:P *Sen myste vi där med chips och godis och saft ja och det var jätttte mysigt därunder:P Sen kom Kasper den lille klanthunden och drog ner lite filtar och så men sen började han mysa lite han med:P Hoppas vi gör om det <3<3 Riktigt mysigt:P Oj juste vi  hade dragit ut radion också så vi låg och digga lite NRJ en stund.
Ja nu har jag iallafall ätit en god middag (Majskolv, typisk fredagsmat för mej) med pappa, inte direkt för att jag var så hungrig efter chipsen men iallafall, så ska vi äta jordgubbar sen(om jag orkar) och kolla på Sagan om ringen tre (Sagan om kungens återkomst) om jag vågar kolla på spindeln :S haha kommer dö av rädsla. Men pappa får tröst mej om jag börjar gråta :P ahha (jag är tretton år för alla som inte visste XD) men jag börjar inte direkt gråta utan snarare hacka tänder och kallsvettas:P skojja

Kommentarer
Postat av: NoraSnora

Haha nu ska jag rätta dig xD Sagan om ringen tre heter Sagan om konungens återkomst. Tvåan heter sagan om de två tornen :)
Pussar <3

2007-06-17 @ 16:07:38
URL: http://noraas.blogg.se
Postat av: Mig och det är ett svar till nora =D

Ja, jag vet:P Jag satt bara och tänkte på spindeln så jag tänkte inte på vad jag skrev :P Mer än så vet jag om Härskarring-triologin :P Tack ändå:P

2007-06-19 @ 20:07:28
URL: http://jackpot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0