Lollo och jag

Igår blev faktiskt en riktigt fartfylld dag =) Det första var att jag gick upp åtta! Riktigt nöjd faktiskt :D Sen ringde lollo och sa att Hennes syrra skulle hämta mig vid bron vid solsidans skola (bestämt sen igår) med deras lilla gummibåt på typ två meter =P jättemysigt, så cyklade jag och sofie till tennisen (louise och sofies dagläger på älgö, som jag följde med och kolla på) En timme var ;) och där hittade jag en hundralapp!! SmileySen åt vi pannkakor där med aasäckligt vatten till, sen åkte vi hem och badade hos lollo där det var iiiiskallt! Sen hmm vad gjorde vi sen? sen cyklade vi typ och åt glass, då jag glömde mina pengar hehe, så vi tog varsin twister för lollos pengar:P Så åkte vi hem igen och gjorde typ inget en stund och spela kort:P Sedan bastade vi i lollos kajuta där nere vid vattnet. Okej det är ingen bastu men solen hade legat på hela dagen så det var jättevarmt därinne. Så vi bastade =) Det funkade helt okej faktiskt. Sen hoppade vi i och det var andra gången jag badade naken iår =) En gång med skolan så skulle vi gå nån stans och då gick vi "vilse" Jag, klara, lollo,pauline,amanda,astrid, Nora alltså. Vi kom till en sjö och var jättevarma. Iallafall klara och jag, så vi badade:P Nakna:P det var asskojj:P ja iallafass sen sprang in i "bastun" igen. Efter det spelade vi nog lite kort. Sen skulle vi Åka ut en tur med deras lilla gummibåt. Precis när vi skulle åka ringde några av louises och sofies  kompisar, ville och anton och sa att deras båt hade slut på bnsin så vi fick åka och bogsera dem =D Sen tog vi vår lilla båttur och Besteg måsön! Yes! Med hundra måsar ovanför huvet och inga träd på denna ca trettio meter långa ön stog jag och poserade för det foto vi skulle ha som bevis:P Sen fick lollo panik för sofie ringde och sa att de kan störta och börja skita på en=) Så vi åkte därifrån direkt nöjda över att ha bestigit måsön :D:D Sen besteg vi en annan ö mycket större som vi utforskade lite, vi hittade ett okläckt ägg, tre små uuuunderbara mås elller fågelungar som alla så skraja ut, så vi tog några kort och sedan stack, Sen hittade vi en volleyboll och ett lik. ett fågellik asså. Den hittade vi också en uppäten fågel med bara vingarna kvar och kannibalen hade valt att inte äta upp skelettet mellan vingarna så de satt fortfarande ihop. Och så låg det skelett delar över hela ön. Vidrigt. Sen när vi gick tillbaka till båten såg vi en liten ensam vilse fågel/mås unge som hade antaglign tappat bort sig.. Men vi lämnade sedan ön direkt och när vi kom hem var klockan halv elva :D skojjig dag =)

Puss / I



Klicka på bilden för att få se vår tur. Pilarna visar vilket håll vi åker och den gula sträckan är bogseringssträckan (man ser inte hela) fram och tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fett härlig dag ;)

2007-06-21 @ 14:10:11
Postat av: NoraSnora

Mysigt, men vad betyder det röda och det blåa på kartan ??

2007-06-21 @ 14:26:07
URL: http://noraas.blogg.se
Postat av: mig

Svar till nora: Det röda är vår lilla båttur och det blåa har en förklaring! Puss

2007-06-24 @ 23:28:59
URL: http://jackpot.blogg.se
Postat av: Ajabaja

eeehmm... är ni fortfarande kompisar med varann ?? :)

2008-07-18 @ 21:00:04
URL: http://lemmlemmar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Är lollo snäll??

Hon låter som om hon är jätte snäll:)

Henne borde du hålla hårt i

2008-07-18 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0