Läget ;)

2007-06-02 18:25

Jag var i stallet igår Smiley Vi red ut och hoppade i skogen, i fösa, och i fårhagen. Jag red Pirat och jag tycker fortfarande att han är lite konstig. Vet inte vad det är men det kan väl inte vara att han är högst i stallet? Jag kanske är höjdrädd! Iaf så hoppar han lite konstigt så att man knappt hinner med.. hmm men upphoppet gick bra. Jag längtar verkligen till nästa gång, då vi ska hoppa ute ännu en gång och den här gången har vi önskat hästar och jag vill ha Fabian. Det gick ju så bra förra gången med honom. Undrar hur många som vet vad jag snackar om. Hm. Kort sagt; Hästar.


Skönt nu att det är Juni. Vi slutar den 12 juli. Och då är det hm, få se 5 skoldagar kvar. Och 9 vanliga dagar kvar! Goooooooooo det är ju aslite! hahaha jag kan inte fatta det! SOMMARLOOOV!! Det har också varit riktigt varmt idag! Sommartecken! <3<3 Jag har sett en massa studentflak på sistone förresten.. Det är ju bara drömma det är ju typ hälften av skoltiden kvar. Åh jag älskar dessa låtar, musik är verkligen ett botemedel mot allt. Är man lessen och har dåligt självförtroende är det bara sätta på The Final Countdown Smiley Om man är typ löjligt glad och inte vill vara det kan man typ sätta på Gränslandet eller nåt liknande, Men nu är jag löjligt glad och vill vara det, så då lyssnar jag på Grace Kelly och Trumpets och liknande. Nu fattar ni säkert inte heller vad jag snackar om. Kort sagt; Musik.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: NoraSnora

Hästar...=P (ush säger jag)
Men sommar-grejen kan jag hålla med om !!
<3

2007-06-02 @ 18:48:41
URL: http://noraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0