Ingenting



Idag har jag gjort absolut ingenting. Förutom att vakna, ligga och inte vilja gå upp, gick på toa, läste lite i sängen, gick upp vid tolv, åt frukost, satte mig vid datortn och nu sitter jag här. Jag har chattat med lite kompisar och meddelat att de ska få en slags provdocka från nån affär. Ja det var så att i helgen var jag ju på landet. Och min faster och mina kusiner som också var där hade köpt en studsmatta och så blablablöa... Min faster har iallafall typ haft en klädaffär eller nåt så hade hon en massa "provdockor" som man kan sätta upp tröjor på, så jag tog hem 7 st till alla kompisar som de flesta blev jätteglada och ville ha en=) (De har galgekrok så de kan hängas upp) Aaa men problemet är hur alla ska få hem dem. Ska man gå där med en naken halv provdocka eller? Skulle nog se helt sjukt ut. Jag skulle klätt på den om jag var vungen att ta hem en =)  Jag undrar om Scala ligger på drottningvägen.. Nån som vet? Jag måste erkänna att jag inte kan stan =) Men Jag tror den ligger där vid Björn Borg och ginatricot. Pauline undrar. Hon skulle dit och köpa en klänning till ett bröllop.

image11
Puss/I

Kommentarer
Postat av: Alexandra

den ligger på samma gata där h&m och gina ligger.. i nån galleria om man går mot donken vid plattan..

2007-06-20 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0