Hemma igen!

Skönt att komma hem från landet=) Jag har saknat dij datorn <3 Men nu är jag iallafall tillbaka! och mina kusiner har köpt en studsmatta! Nu har man iallafall nåt kul å göra =) Men det är en sån där med nät som är så läskig men det är askul och kasta sig ut i nätet, men det är läskig att göra volt på för den är typ hal, så man hamnar aldrig på fötter:P Jag har iaf haft det helt okej påå landet, och igår bastade vi vid vår brygga och det var typ 16 c i vattnet och issskallt :P det kändes så . Men riktigt skönt:P Sen gick jag och la mej med en härlig bastukänsla i kroppen och då jag upptäckte att mamma hade lagt albin i mitt rum( mitt och min syrras rum, men hon var ju inte där för hon är i grekland) och vi har en våningssäng och han låg längst ner, typiskt på den bästa platsen... Så fick jag sova med honom. han är ju typ fyra år och asjobbig. och så snackar han ju typ i sömnen så fort man rör sig :@ aasjobbbbigt. och så hade mamma snott mitt mysiga varma täcke så jag fick nåt kallt jobbigt istället! Wiiie... Jaja sen vaknade jag iallafall och dörren stod öppen så det var väldigt kallt. och så reeegnade det.... Så vi fick sitt a och måla på loftet hela dagen. fast det var ganska mysigt det också :P


I fredags såg jag och pappa på Sagan om ringen 3. I källaren. Hemmabio. Ääckligt. Den är ju typ äckligast i början när smegol blir gollum. Blllä, och tänk att se det hela på hemmabio! ussch säger jag bara. Och det negativa är typ ochså orcherna och gollum. Måste alla vara så äckliga? Men trean är allafall bäst tycker jag. Mest krig. I ettan är det bara "jag tar ringen" Viie "vi börjar vandringen" och så vidare. Men i trean har de kommit en bit och jag ser den gärna igen. Och så spindeln. usch den är för söt. Naaaat. Äckligare en harrypotter spindlarna. Harrypotter har verkligen härmat allt av sagan om ringen. De där våldnaderna ser exakt ut som svrta riddare eller ryttare eller vad det är. Och så har vi ju spindeln förståts. om man ser filmerna så kommer man bara på mer och mer som är lika. Och så dumbledore och gandalf. De sitter båda likadant vid sängen när harry och frodo vaknar upp. aa alt är typ likt. Kommer inte på mer just nu men man får se om dem.

Puss puss och goodbye!  /I

image9
                                                                    Frodo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0