Happiness

image17
Usch inget känns bra just nu. Jag har helt och hållet vänt på dygnet. Jag går upp 11 och lägger mig ett. Det känns verkligen inte bra. Jag kan inte somna på kvällarna och ibland ligger jag till halv två, två på natten.. Jag MÅSTE verkligen lägga mig tidigare. Och gå upp vid ca åtta eller nio. Och sen har jag ju inget att göra hela dagarna och är ensam eftersom syrran är i grekland. Då blir jag slö och mår dåligt ibland och sen på kvällen när alla kommer hem blir jag pigg till två... Känns det bra? Inte för mig. Och så påverkas jag av vädret också. Ganska mulet och kallt. Hade det bara varit varmt och skönt hade jag gått och badat med kompisar och solat på terassen. Jag kanske skulle ta en joggingtur? Det var länge sen. Jag kan ju baka. Vadå? Chokladbollar. Okej nu måste jag tänka på de positiva sakerna. Imorgon ska jag vara med lollo. Hon ska ringa så tidigt hon kan så jag kommer upp tidigt =) Eller ja åtta iallafall. Och det ska mamma med. Jag SKA vakna. Sen kan jag ju ta en duch? Då vaknar man ju upp lite=) Ja jag får tänka på detta. Nu känns det lite bättre =)   Pusssss och ha det så bäst allihop! /I image5

Kommentarer
Postat av: Helena

Ibland vänder jag också på dygnet, i början är det ok men sen blir man så osocial på något sätt!Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-21 @ 12:02:15
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Jag får gå på mobiljakt, men det är bra att ha tips så
man vet vad man skall titta efter. Det är
en hel djungel av telefoner!

2007-06-21 @ 12:09:49
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0